-
Strefa klienta
-
Koszyk ( 0 )Do bezpłatnej dostawy brakujeDarmowa dostawa od 199 złSuma 0
-
- Secret Sale
- Nowości
-
Wyprawka
-
Dziecko
- Zabawki dla niemowląt
- Zabawki na roczek
- Zabawki drewniane
- Zabawki edukacyjne
- Zabawki kreatywne
- Zabawki konstrukcyjne
- Zabawki retro
- Zabawki do balansowania
- Zabawki do kąpieli
- Zabawki na dwór
- Zabawki na podróż
- Zabawki na biegunach
- Zabawki terapeutyczne
- Skoczki, jeździki, pchacze
- Rowerki, biegówki, hulajnogi
- Domki, namioty, tunele
- Przytulanki i maskotki
- Akcesoria plastyczne
-
Rodzic
-
Tematyka
- Marki
- Promocje
- Blog
-
-
- Secret Sale
- Nowości
-
Wyprawka
-
Dziecko
- Zabawki dla niemowląt
- Zabawki na roczek
- Zabawki drewniane
- Zabawki edukacyjne
- Zabawki kreatywne
- Zabawki konstrukcyjne
- Zabawki retro
- Zabawki do balansowania
- Zabawki do kąpieli
- Zabawki na dwór
- Zabawki na podróż
- Zabawki na biegunach
- Zabawki terapeutyczne
- Skoczki, jeździki, pchacze
- Rowerki, biegówki, hulajnogi
- Domki, namioty, tunele
- Przytulanki i maskotki
- Akcesoria plastyczne
-
Rodzic
-
Tematyka
- Marki
- Promocje
- Blog
-
-
-
-
Do bezpłatnej dostawy brakujeDarmowa dostawa od 199 złSuma 0
-
-
Regulamin
Sprzedawca
DG Trade Damian Gabryelczyk
ul. Maratońska 33/12, 94-102 Łódź
NIP: 7272729523
REGON: 521694440
Kontakt ze Sprzedawcą
Adres e-mail: kontakt@ohmommy.pl
Dane Konsumentów
Administratorem danych Konsumentów jest Sprzedawca. Szczegóły dotyczące przetwarzania danych osobowych znajdują się w polityce prywatności Sklepu.
Konto Konsumenta
W Sklepie można założyć konto, które umożliwia Konsumentowi dostęp do dodatkowych funkcji.
Termin realizacji zamówienia
Wskazany w Sklepie przy opisie produktu.
Sposoby płatności
* przelew bankowy
* karta płatnicza
* za pośrednictwem platformy płatniczej
Termin płatności
W przypadku wyboru płatności z góry, Konsument ma 7 dni roboczych na jej dokonanie.
Metody dostawy
* za pośrednictwem firmy kurierskiej
* do paczkomatów InPost
Odstąpienie od umowy
Co do zasady, Konsument ma prawo odstąpić od umowy w ciągu 14 dni od otrzymania towaru.
Brak prawa do odstąpienia od umowy
W niektórych przypadkach Konsumentowi nie przysługuje prawo do odstąpienia od umowy. Przypadki te zostały wskazane w regulaminie.
Reklamacje
W przypadku gdy towar okaże się wadliwy, Konsument może reklamować zakup w oparciu o rękojmię.
Opcje reklamacyjne dla Konsumenta
* oświadczenie o obniżeniu ceny
* odstąpienie od umowy (tylko przy wadzie istotnej)
* żądanie wymiany towaru na nowy
* żądanie usunięcia wady
Rozpatrzenie reklamacji
Sprzedawca rozpatrzy reklamację w ciągu 14 dni od otrzymania zgłoszenia.
Powyższe informacje nie są regulaminem, a jedynie wyciągiem najważniejszych informacji z regulaminu. Wskazane informacje zostały opisane w sposób uproszczony i jedynie oddają intencje wyrażone w regulaminie, nie uwzględniając przy tym szczegółów, które w danej sprawie mogą mieć charakter istotny.
Infografika Regulaminu Sklepu Internetowego Oh Mommy, kliknij TUTAJ aby pobrać plik PDF
Poniżej pełna treść regulaminów sklepu w podziale na:
1) Regulamin Sklepu Internetowego, kliknij TUTAJ aby pobrać plik PDF
2) Regulamin Konta, kliknij TUTAJ aby pobrać plik PDF
3) Regulamin Newslettera, kliknij TUTAJ aby pobrać plik PDF
określający m.in. zasady zawierania umów sprzedaży poprzez Sklep, zawierający najważniejsze informacje o Sprzedawcy, Sklepie oraz o prawach Konsumenta
Dni robocze – dni od poniedziałku do piątku za wyjątkiem dni ustawowo wolnych od pracy.
Konsument – konsument w rozumieniu przepisów Kodeksu cywilnego.
Konto – uregulowana odrębnym regulaminem nieodpłatna funkcja Sklepu (usługa świadczona drogą elektroniczną), dzięki której Kupujący może założyć w Sklepie swoje indywidualne konto.
Kupujący – każdy podmiot kupujący w Sklepie.
Kupujący uprzywilejowany – Konsument lub Przedsiębiorca uprzywilejowany.
Przedsiębiorca uprzywilejowany – osoba fizyczna zawierająca ze Sprzedawcą umowę bezpośrednio związaną z jej działalnością gospodarczą, ale nieposiadającą dla niej charakteru zawodowego (definicja obowiązuje dla umów zawartych od dnia 1 stycznia 2021 r.).
Regulamin – niniejszy regulamin.
Sklep – sklep internetowy Oh Mommy! prowadzony przez Sprzedawcę pod adresem https://www.ohmommy.pl.
Sprzedawca – Damian Piotr Gabryelczyk, przedsiębiorca prowadzący działalność gospodarczą pod firmą DG Trade Damian Gabryelczyk, wpisany do Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej prowadzonej przez ministra właściwego do spraw gospodarki i prowadzenia Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej, NIP 7272729523, nr REGON 521694440, ul. Maratońska 33/12, 94-102 Łódź.
- Adres pocztowy: Maratońska 33/12, 94-102 Łódź
- Adres e-mail: kontakt@ohmommy.pl
- Adres e-mail do reklamacji: reklamacje@ohmommy.pl
- Adres do zwrotu towaru (w przypadku odstąpienia od umowy): ul. Widzewska 71, 95-200 Pabianice
- Adres do wysłania reklamowanego towaru: Widzewska 71, 95-200 Pabianice
- Dla prawidłowego funkcjonowania Sklepu potrzebne jest:
- urządzenie z dostępem do Internetu
- przeglądarka internetowa obsługująca JavaScript oraz pliki cookies.
- Dla złożenia zamówienia w Sklepie, poza wymogami określonymi w ust. 1, niezbędne jest aktywne konto e- mail.
- Ceny towarów widoczne w Sklepie są całkowitymi cenami za towar.
- Sprzedawca zwraca uwagę, że na całkowitą cenę zamówienia składają się wskazane w Sklepie: cena za towar oraz, jeśli w danym przypadku ma to zastosowanie, koszty dostawy towaru.
- Wybrany do kupienia towar należy dodać do koszyka w Sklepie.
- Następnie Kupujący wybiera z dostępnych w Sklepie: sposób dostawy towaru oraz metodę płatności za zamówienie, a także podaje dane niezbędne do zrealizowania złożonego zamówienia.
- Zamówienie zostaje złożone w momencie potwierdzenia jego treści i zaakceptowania Regulaminu przez Kupującego.
- Złożenie zamówienia jest tożsame z zawarciem umowy sprzedaży pomiędzy Kupującym a Sprzedawcą.
- Sprzedawca przekaże Kupującemu uprzywilejowanemu potwierdzenie zawarcia umowy sprzedaży na trwałym nośniku najpóźniej w momencie dostarczenia towaru.
- Kupujący może zarejestrować się w Sklepie, założyć w nim Konto, lub dokonywać zakupów bez rejestracji poprzez podawanie swoich danych przy każdym ewentualnym zamówieniu.
- Za złożone zamówienie można zapłacić, w zależności od wyboru Kupującego:
- zwykłym przelewem na rachunek bankowy Sprzedawcy;
- za pomocą karty płatniczej:
- Visa
- Visa Electron
- MasterCard
- MasterCard Electronic
- Maestro
- za pośrednictwem platformy płatniczej:
- Blue Media
- W przypadku wybrania płatności za pośrednictwem platformy płatniczej Blue Media, podmiotem świadczącym obsługę płatności online jest Blue Media S.A.
- W przypadku wybrania przez Kupującego płatności z góry, za zamówienie należy zapłacić w terminie 7 Dni roboczych od złożenia zamówienia.
- Sprzedawca informuje, że w przypadku niektórych metod płatności, ze względu na ich specyfikę, opłacenie zamówienia tą metodą jest możliwe wyłącznie bezpośrednio po złożeniu zamówienia.
- Kupujący dokonując zakupów w Sklepie akceptuje stosowanie faktur elektronicznych przez Sprzedawcę. Kupujący ma prawo wycofać swoją akceptację.
- Sprzedawca jest obowiązany do dostarczenia towaru bez wad.
- Termin realizacji zamówienia wskazany jest w Sklepie w karcie produktu.
- W przypadku, gdy Kupujący wybrał płatność z góry za zamówienie, Sprzedawca przystąpi do realizacji zamówienia po jego opłaceniu.
- W sytuacji, gdy w ramach jednego zamówienia Kupujący zakupił towary o różnym terminie realizacji, zamówienie zostanie zrealizowane w terminie właściwym dla towaru o najdłuższym terminie.
- Towar dostarczany jest wyłącznie na terytorium Rzeczypospolitej Polskiej.
- Towary zakupione w Sklepie dostarczane są w zależności od tego jaką metodę dostawy wybrał Kupujący:
- Za pośrednictwem firmy kurierskiej
- Do paczkomatów InPost
- Kupujący uprzywilejowany ma prawo odstąpić od umowy zawartej ze Sprzedawcą za pośrednictwem Sklepu, z zastrzeżeniem 8 Regulaminu, w terminie 14 dni bez podania jakiejkolwiek przyczyny.
- Termin do odstąpienia od umowy wygasa po upływie 14 dni od dnia:
- w którym Kupujący uprzywilejowany wszedł w posiadanie towaru lub w którym osoba trzecia inna niż przewoźnik i wskazana przez Kupującego uprzywilejowanego weszła w posiadanie tego towaru;
- w którym Kupujący uprzywilejowany wszedł w posiadanie ostatniej z rzeczy lub w którym osoba trzecia, inna niż przewoźnik i wskazana przez Kupującego uprzywilejowanego, weszła w posiadanie ostatniej z rzeczy w przypadku umowy zobowiązującej do przeniesienia własności wielu rzeczy, które dostarczane są osobno.
- Aby Kupujący uprzywilejowany mógł skorzystać z prawa odstąpienia od umowy musi poinformować Sprzedawcę, korzystając z danych podanych w § 2 Regulaminu, o swojej decyzji o odstąpieniu od umowy w drodze jednoznacznego oświadczenia (na przykład pismo wysłane pocztą lub informacja przekazana pocztą elektroniczną).
- Kupujący uprzywilejowany może skorzystać z wzoru formularza odstąpienia od umowy umieszczonego na końcu Regulaminu Sklepu Internetowego (do pobrania TUTAJ), jednak nie jest to obowiązkowe.
- Aby zachować termin do odstąpienia od umowy wystarczy, że Kupujący uprzywilejowany wyśle informację dotyczącą wykonania przysługującego mu prawa odstąpienia od umowy przed upływem terminu do odstąpienia od umowy.
SKUTKI ODSTĄPIENIA OD UMOWY - W przypadku odstąpienia od zawartej umowy Sprzedawca zwraca Kupującemu uprzywilejowanemu wszystkie otrzymane od niego płatności, w tym koszty dostarczenia towaru (z wyjątkiem dodatkowych kosztów wynikających z wybranego przez Kupującego uprzywilejowanego sposobu dostarczenia innego niż najtańszy zwykły sposób dostarczenia oferowany przez Sprzedawcę), niezwłocznie, a w każdym przypadku nie później niż 14 dni od dnia, w którym Sprzedawca został poinformowany o decyzji Kupującego uprzywilejowanego o wykonaniu prawa odstąpienia od umowy.
- Zwrotu płatności Sprzedawca dokona przy użyciu takich samych sposobów płatności, jakie zostały przez Kupującego uprzywilejowanego użyte w pierwotnej transakcji, chyba że Kupujący uprzywilejowany zgodzi się na inne rozwiązanie, w każdym przypadku Kupujący uprzywilejowany nie poniesie żadnych opłat w związku z tym zwrotem.
- Sprzedawca może wstrzymać się ze zwrotem płatności do czasu otrzymania towaru lub do czasu dostarczenia mu dowodu jego odesłania, w zależności od tego, które zdarzenie nastąpi wcześniej.
- Sprzedawca prosi o zwracanie towaru na adres: ul. Widzewska 71, 95-200 Pabianice niezwłocznie, a w każdym razie nie później niż 14 dni od dnia, w którym Kupujący uprzywilejowany poinformował Sprzedawcę o odstąpieniu od umowy sprzedaży. Termin jest zachowany, jeżeli Kupujący uprzywilejowany odeśle towar przed upływem terminu 14 dni.
- Kupujący uprzywilejowany ponosi bezpośrednie koszty zwrotu towaru.
- Kupujący uprzywilejowany odpowiada tylko za zmniejszenie wartości towaru wynikające z korzystania z niego w sposób inny niż było to konieczne do stwierdzenia charakteru, cech i funkcjonowania towaru.
- Jeśli towar ze względu na swój charakter nie może zostać odesłany w zwykłym trybie pocztą, Kupujący uprzywilejowany również będzie musiał ponieść bezpośrednie koszty zwrotu towarów. O szacowanej wysokości tych kosztów Kupujący uprzywilejowany zostanie poinformowany przez Sprzedawcę w opisie towaru w Sklepie lub podczas składania zamówienia.
- W przypadku wystąpienia konieczności zwrotu środków za transakcję dokonaną przez Kupującego uprzywilejowanego kartą płatniczą, Sprzedawca dokona zwrotu na rachunek bankowy przypisany do tej karty płatniczej.
- Prawo odstąpienia od umowy zawartej na odległość, o którym mowa w § 7 Regulaminu, nie przysługuje w odniesieniu do umowy:
- w której przedmiotem świadczenia jest rzecz nieprefabrykowana, wyprodukowana według specyfikacji Kupującego uprzywilejowanego lub służąca zaspokojeniu jego zindywidualizowanych potrzeb;
- w której przedmiotem świadczenia jest rzecz ulegająca szybkiemu zepsuciu lub mająca krótki termin przydatności do użycia;
- w której przedmiotem świadczenia jest rzecz dostarczana w zapieczętowanym opakowaniu, której po otwarciu opakowania nie można zwrócić ze względu na ochronę zdrowia lub ze względów higienicznych, jeżeli opakowanie zostało otwarte po dostarczeniu;
- w której przedmiotem świadczenia są rzeczy, które po dostarczeniu, ze względu na swój charakter, zostają nierozłącznie połączone z innymi rzeczami;
- w której przedmiotem świadczenia są nagrania dźwiękowe lub wizualne albo programy komputerowe dostarczane w zapieczętowanym opakowaniu, jeżeli opakowanie zostało otwarte po dostarczeniu;
- o dostarczanie dzienników, periodyków lub czasopism, z wyjątkiem umowy o prenumeratę;
- w której cena lub wynagrodzenie zależy od wahań na rynku finansowym, nad którymi Sprzedawca nie sprawuje kontroli, i które mogą wystąpić przed upływem terminu do odstąpienia od umowy.
§9 REKLAMACJE